събота, 6 август 2016 г.

the magic in my eyes

Август. Първия месец от тридесетата ми година на този свят. Звучи някак магическо. Живoтът на един човек. Животът на една фея. Помним ярко в съзнанието си датата на своето раждане, но не и на раждането на нашата душа. И докато моя живот като човек е започнал през топлия летен ден на юли, душата ми се е приземила на този свят някъде през есента. Вероятно октомври. Дали е последвала магията на Мабон или светлината от огньовете на Самхайн... Дали е паднала като отронено листо от поредното дърво в някоя незнайна небесна градина или е пътувала с цел? Дали е слязла бавно по лунната пътека, привлечена като нощна пеперуда от сияйния си огледален образ в хладно езеро или е долетяла на огнените си криле и е кацнала на най-високото дърво в забравена гора. Някога ми казаха, че очите ми изглеждат прекалено жълти на слънчева светлина, като на някой мистичен върколак, тръгнал на лов. Може би не е бил върколак, а просто есенната фея в мен, радващата се на последните слънчеви лъчи преди идването на зимата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар